A szállítást végző partnereim:

GLS Futárszolgálat:

A Webáruházban megrendelt termékeket Szolgáltató logisztikai partnere, a GLS Futárszolgálat (továbbiakban: GLS) szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban. A kézbesítés várható időpontjáról (három óra időintervallum pontossággal) a futárszolgálat e-mail-ben értesíti a Vevőt a kiszállítás napján a reggeli órákban. Ha a csomag várható érkezése a Vevő számára nem megfelelő, akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán: (+36 1) 802 0265, e-mailben az info@gls-hungary.com email címen, vagy a GLS webportálján keresztül a csomagszámra történő hivatkozással. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztat az első kézbesítési kísérletről. Az első kézbesítési kísérlet meghiúsulása esetén a második kézbesítési kísérlet díjmentes. Az értesítő nyomtatványon szerepel a futár telefonszáma, a GLS központi ügyfélszolgálat telefonszáma, e-mail címe, melyen egyeztethető egy újabb helyszín és időpont, ahol az átadás-átvétel lebonyolítható. A GLS csapata nagyon rugalmas, mindent megtesznek annak érdekében, hogy a Vevőhöz a küldemény garantáltan eljusson a lehető leghamarabb. Azonban a GLS munkatársai címről címre haladva érkeznek el a címzetthez, ezért nem kérhető, hogy a futár érkezés előtt telefonáljon, vagy külön egyeztessen a Vevővel, emiatt célszerű olyan címet megadni, ahol a Vevő (vagy családtagja, munkatársa, ismerőse) napközben elérhető.   GLS csomagpontban való személyes átvétel : Ha az első kézbesítés meghiúsul, a GLS–től kérhető a csomag CsomagPontba történő szállítása. A megrendelt áru CsomagPontba történő megérkezésekor email-ben a GLS értesítést küld a Vevőnek, melyet követően csomagját azonnal átveheti. Az értesítést követően nyitvatartási időben a csomag 4 munkanapon keresztül átvehető, ennek lejárta után a csomagot külön jelzés nélkül a GLS visszaszállítja Szolgáltató részére. A csomagpontban való átvételről bővebb információ itt található: www.csomag.hu. Átvétel megtagadása esetén a GLS nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaküldi Szolgáltató részére.   Küldemény nyomon követése: A csomagszám ismeretében a Vevő nyomon követheti csomagját a www.gls-hungary.com weboldalon. Ha a Vevő érdeklődni szeretne a csomag státusza vagy a szállítás pontos időpontja iránt erre lehetősége van munkanapokon 7.00–20.00 óra között a GLS vevőszolgálati számán: (+36 1) 802 0265.   Csomagátvétel: A Csomag megérkezésekor kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át a futártól vagy ragaszkodjon a jegyzőkönyv felvételéhez! Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot. Hiányos csomag esetén küldje el Szolgáltató címére a jegyzőkönyvet, és Szolgáltató pótolja a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.   A házhozszállítás határideje: Szállítási határidő: 5-6 nap; nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket Szolgáltató csak több csomagban tudja elküldeni. A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékekre vonatkozó szállítási információt.     A házhoz szállítás díja: A házhoz szállítás díja súly, és darabszám alapján eltérő, a szállítási információk alján található táblázat tartalmazza az alapdíjakat, melyek az ÁFA-t tartalmazzák.

Csomagsúly

Fuvardíj / csomag (Ft)

 

 

0,1 – 2 kg

1365 Ft

2,1 – 3 kg

1603 Ft

3,1 – 5 kg

1757 Ft

5,1 – 10 kg

1828 Ft

10,1 – 15 kg

1988 Ft

15,1 – 20 kg

2095 Ft

20,1 – 25 kg

2267 Ft

25,1 – 30 kg

2535 Ft

30,1 – 40 kg

3857 Ft

 

FoxPost Zrt

székhely: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9.

cégjegyzékszám: 10-10-020309

A csomagpontba szállítást a Foxpost csomag automatáinak segítségével is végezzük. Magyarország teljes területén belül 83 ponton átvehetőek a küldemények, melyek pontos címét a rendelés folyamán lehet beírni. A csomag automaták méretükből kifolyólag korlátok közé szorítják a feladandó dobozok, csomagok méretét, ezért előfordulhat, hogy egyes termékeinkhez nem tudjuk hozzárendelni ezt a fajta kiszállítási módot. Az automatába történő szállítás díja minden esetben 679 Ft. A csomag átvételére 3 munkanap áll rendelkezésre. 3 nap eltelte után a csomagot visszaszállítják a raktárba, majd ezt követően a feladónak. Raktárba visszaszállított csomag esetén van lehetőség újabb kézbesítést kérni, ebben az esetben azonban újra kell fizetni a szállítási díjat, mely 679 Ft.   A házhoz szállítás díja: A házhoz szállítás díja súly, és darabszám alapján eltérő.

 

 

Típus

Maxi­mális
csomag­méret

Maxi­mális súly

Nettó ár

XS

4.5 cm x 36 cm x 53 cm (beltéri automaták)
8.5 cm x 19 cm x 61 cm (kültéri automaták) *

5kg

1259 Ft

S

11,5 cm x 36 cm x 61 cm

15kg

1259 Ft

M

19,5 cm x 36 cm x 61 cm

25kg

1731 Ft

L

37,5 cm x 36 cm x 61 cm

25kg

2283 Ft

XL

60 cm x 36 cm x 61 cm

25kg

2283 Ft